tirsdag, desember 08, 2009

En tirsdag i desember..


Idag fikk jeg enda en overraskelse - å den kom med posten! Har dog enda ikke åpnet den, da jeg sparer den til litt senere,etter at jeg har vasket og gjort rent.

På bildet ser dere også mine nye hjertelysestaker fra Walter & Co.. Er de ikke søde?

Så har jeg vært på skrothaugen igjen og denne gangen fikk jeg med meg ett bilde av kunstneren Amedeo Modigliani . Stilig bilde syns jeg,men hvor skal man henge opp en naken dame hen?
Ha en fin aften alle sammen

Klem fra Katarina

4 kommentarer:

  1. Herlig juleheader du har... og for et flott bilde, om du ikke er av den vågale typen og har det i stua er jo soverommet et flott sted og ha det....
    er spent på hva du har fått ;)
    bare litt nysgjerrig... he he
    flott lysestake
    klem victoria

    SvarSlett
  2. Hei!

    1000 takk for veldig hyggelig hilsen hos meg i går. =)

    Du har såååå nydelig blogg...alltid så mye fint go spennende å se hos deg. =)

    Bildet er jo lekkert i stua, på soverommet, på badet. Ikke barnerommet, men nesten overalt ellers. =)

    ha det godt...og kos deg med pakken.=)

    SvarSlett
  3. Oj, oj, så flott og "julete" det har blitt her?! Her var det julestemning, ja;) Hjertelysestakene var kjempe-søte!!! Er innom for å ønske deg en riktig fin førjulstid!

    Klem
    Anette:)

    SvarSlett
  4. Hei.Kjempe fin og inspirerende blogg du har.Jeg har "Nudo" av samme karen å det henger på badet: )
    Gunn fra Bodø

    SvarSlett

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com