søndag, november 20, 2011

Fortsettelsen på strikktøjet.


Ja det går ikke fort dette strikkeprosjektet mitt, men nå er jeg i allefall ferdig med baksiden av toppen. Mønstret er hentet fra boka  Kæk og klassisk børnestrik og har blitt en av Lene Holme Samsøe's klassikere... God og praktisk topp er det i allefall - strikket i dropsgarnet Delight.

Siden jeg har flyttet til Sverige og jobber der, så blir det ikke så ofte turer til København lengre. Men i går kom vi oss en tur over og da sikret jeg meg det nye nummeret av Cover Kids! Lovely, og atter lovely! 


Masse herlig dansk inspirasjon, som kun danskene kan....


Bladet er fylt med kule ting både til barn og foreldre, og spekket med herlige artikkler og inspirasjon!
Kommer du over bladet skal du kjøpe to ( dine venninner vil garantert ha ett magasin de også..kniiis)
Ha en fortreffelig søndag alle sammen!
Klem fra Katarina



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com