onsdag, januar 09, 2013

Egoistleiliget på Christianshavn





I dag har jeg kost meg å tittet på hus og leiligheter i København. Å dette var en av de spennende leiligheter jeg fant. Leiligheten er nok det man vil kalle for en egoist leilighet og ligger på Christianshavn i København.
Selve huset boligen ligger i , er fra 1727 og leiligheten ligger på andre sal. Ikke så stor, men som en egoist leilighet er den nok passe - man har 75 kvm å boltre seg på og alt er ny renovert. 
Prisen? Jo, den er på 2,65 mill dkk...
 Jeg selv liker den litt rå stilen og jeg syns virkelig man har tatt vare på sjarmen i huset og ikke ødelagt den med renoveringen. Herlig å se noe litt annerledes. 
Klem fra Katarina

2 kommentarer:

  1. I'll give kudos to Codefire for replica rolex coming out with a decent compilation pack for the Game Boy Advance. They may not have been the games replica handbags I would have chosen, but they work. I'm sure we'll see another SEGA SMASH PACK soon.

    SvarSlett
  2. Appalachian Trail: Lickskillet Hollow gucci replica to Kimberling Creek
    Crandon, VA (Hiking)The majority of this chanel replica 12.4-miles long hike crosses over the flat top of Brushy Mountain on old woods roads, making it doable hermes outlet as a day-long excursion. Or, if you're looking for an overnight trek, you c.

    SvarSlett

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com