fredag, februar 22, 2008

Kafferiet

Dette er min favoritt kafe No 1!
Den er kjempe liten, men utrolig sjarmerende og ligger rett ved kastellet...

Her ser dere noe av det spennende utvalget de har...dessuten har de masse blader å lese og en fantastisk fin utsikt. Kaffen er helt himmelsk (også den med soya)
og betjeningen er super!!

Foto: Kafferiet
Slow coffee..Me like....
Probably the smallest Cafe in the world! The little green house is from 1760 - and so charming. Kafferiet in Copenhagen is my favoritt cafe No.1!!

6 kommentarer:

  1. Ingen ting er som god kaffe. Her drikkes det ikke men konsumeres( å så til de grader) er helt avhengig. Ønsker meg en kaffemaskin slik jeg kan lage alle de jeg liker best selv her hjemme....mmmmmmmmmmm.....må finne frem presskanna. Klem:O)

    SvarSlett
  2. Oh herre guud vilket underbart cafe!!!!!! var ligger det lilla gudomliga stället?? Jag trodde att det var ett litet dockhus ti-hi...=)Dit måste jag åka nångång! Ha det bäst! kramar Malin

    SvarSlett
  3. Takk for café-tips! Håper på en Københavntur til sommeren. Jeg er vedlig glad i den økologiske, deilige drikken fra Søbogaard!
    Har fulgt med på den fine bloggen din noen uker, og har link til deg fra meg. Håper det er ok! Takk for at du deler! ; ) K

    SvarSlett
  4. What a nice little cafe!!! Love the cute little mirror!! Have a good weekend...*Marie+

    SvarSlett
  5. What a gorgeous cafe...I can smell the coffee !! I have posted this picture on my blog, I hope you don't mind....I have mentioned your blog of course !!! You have a wonderful blog.

    SvarSlett
  6. thanks, I will be there in the summer, so I try it

    SvarSlett

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com