lørdag, mai 10, 2008

Wow..jeg har laget noe..:-)

Wow,jeg har laget noe . I går kveld ja, sånn ca kl 23 fikk jeg lyst til å kreere noe. Så dette bildet ble til. Bildet er klippet ut av et gammelt engelsk blad jeg har og arket bak er i fra Portobello. Ble veldig fornøyd med det da det frisker virkelig opp mitt sort/hvitt/sølv hjem.
Etter at jeg laget bildet skulle jeg ha på betrekk fra ikea på mine puter,og oppdaget at i begge putene hadde glidelåsen blitt ødelagt. Så da måtte jeg jo bare sy nye betrekk..Jeg elsker dette stoffet.Putene er i a la DAY Home stil og sirkelene er pyntet med sølv,som dessverre ikke vises her.
Så vil jeg også vise mitt Ikea bord og ikea stoler som jeg er så glad i. Bordet er så flott og stolene simpel,men de passer perfekt inn her.
Vi har også fått ett familie medlem til som har blitt adoptert av prinsessa mi. Denne elefantus kommer fra Annettes Zoo
Den er gitt til meg som fødselsdagsgave og jeg synes den er sååå utrolig herlig. Tusen takk vennen.

3 kommentarer:

  1. Fantastisk fint lys som siver inn i din herlige leilighet...ønsker meg tilbake, når jeg ser disse bildene:)
    Smellfine puter og bilde, du kreative dame:)
    Kose deg i helga!

    SvarSlett
  2. Så herlig bildet var.
    Putene likeså.
    Du har en skjønn leilighet.
    Herlig, herlig....
    Fin gave fra Anettenett!
    Nyt pinsen videre.

    Kathrin.

    SvarSlett
  3. Herlig bilde du har laget!! Falt pladask, jeg:)

    Og putene også! Alltid mye bra å se hos deg, altså!

    :)

    SvarSlett

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com