torsdag, juli 16, 2009

Perler på en snor


Nå drar jeg på sommerferie og håper å få noen riktig deilig dager,med min skjønne datter,min familie & mine venner:-) Det skal bli deilig å få litt ro rundt seg og nyte sommeren.
De siste 3 ukene har jeg hatt alene tid,da prinsessa har vært på ferie i Norge og lysten til å lave smykker kom snikende:-) Jeg har jo så masse fint å lage av og det var bare herlig å sette seg ned med det. Balsam for sjelen.....


Alle bildene i dette innlegget er ting jeg har laget tidligere. Ja, faktisk er de rett gamle,men de er noen av mine favoritt ting jeg har laget, og derfor blir jeg ekstra stolt, når jeg viser dem fram igjen.



Alle smykkene og øredobbene er laget av ekte perler,glass stener og sølv eller sølvforgylt. Det betyr mye for meg at jeg har riktig kvalitet på de forskjellige tingene,for det er da smykkene blir penest.



GOD SOMMER ALLE SAMMEN!


Klem & knus ;-)

5 kommentarer:

  1. Morn i Kbh.

    Du er dygtig til at lave smykker, og så af lækre materialer.

    Tillykke med feriestart, det er dejligt ikk :-)
    Min er også startet nu, og sidder her alene mens resten af familien stadig sover. Mærkeligt, troede jeg skulle sove længe idag, men vanen med at komme tidligt op slipper jo ikke bare på en dag. Og ved du, jeg nyyyder det - dejligt at vågne i stilhed, og bare nyde solen udenfor, og dagens start.

    KH Maria

    SvarSlett
  2. Nyt sommeren. God ferie!!

    Hilsen Liv

    SvarSlett
  3. så vakkert. Ønsker deg god helg.
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  4. Å du har alltid laget så nydelige smykker...
    Ha en riktig god ferie :)

    SvarSlett
  5. fantastiske smykker!! håper du n y t e r sommeren:)

    SvarSlett

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com