torsdag, oktober 21, 2010

Den lekreste...


Se på disse detaljer -  lekre,rustikke gull plater og strikk i forskjellige gråfarger.. Lekkert ikke sant? 
Denne ponchoen prøvde jeg altså i går hos Julie Fagerholt, og jeg ble mega forelsket
i den. Akkurat i min stil som dama sa det...kniiis..
Ponchoen er strikket av 100 % Baby Alpaca Uld så den er ikke for tykk, ulla klør heller ikke så ja,den er rett og slett lekker å ha på.
Absolutt en av mine favoritter denne høsten & vinteren.
Klem fra Katarina

2 kommentarer:

  1. Åh, så lekker! Og DE fine sjalene under her! Måtte se på dem flere ganger :) Helt utrolig mye fint du viser ;)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Hei, jeg er ny inne hos deg. Veldig søt og inspirerende blogg. Jeg legger meg til som følger og titter snart innom igjen. Håper du kjøpte ponchoen, veldig veldig fin. God lørdag.

    SvarSlett

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com