lørdag, september 29, 2012

Vi drømmer...

 Er kjøkkenet ditt favoritt sted også?  Dette kjøkkenet er både stil messig og møbelmessig min favoritt...
Bestlite lamper,Wegner stoler, Georg Jensen side om side, ja alt som minner meg om vakre Danmark...
 Men saken er at vi drømmer om ett stor romslig kjøkken - alt det vi ikke har i dag og dette
Kvänum kjøkkenet er så lik drømmekjøkkenet vårt som  nært vi kan komme.
 Ja hele miliøet og møblene elsker vi. Kanskje en dag har vi mulighet til å bo så fint...hvem vet..

Alle bildene er tatt på Kvänums showroom i Malmö..

Hva skal dere gjøre i weekenden da? Jeg har sent mannen min på mat shopping, for i morgen venter vi gjester og da skal mannen  lage sin fantastiske rett Boef Bourguignon. Prinsessa er på bowling bursdag til sin gode venn og jeg sitter hjemme og lurer på om jeg skal prøve å strikke videre på trøjen til prinsessa. Jeg har nemmelig store problemer med hull mønstret - får aldri rett på det....Grrrrr....
 
Ha en super fin weekend venner
klem fra Katarina

2 kommentarer:

  1. Hei hei Katarina! Skjønner godt du drømmer om dette kjøkkenet! superfint!

    Fin dag til deg!

    Ragnhild

    SvarSlett
  2. Dear blogger
    I like your blog
    It really is very useful and great

    --------------------------------
    welcome to my blog
    http://www.homedesign9.com/
    Interior Decorating, Home Design, Room Ideas

    SvarSlett

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com