torsdag, november 01, 2012

Hos oss..

Må bare fortelle dere at vi venter ett lite vidunder...
Her på bildet som ble tatt for noen uker siden er jeg i 3 mnd på vej og magen vises enda ikke så godt. Er nå i uke 18, og neste uke er det tid for UL.Det blir virkelig godt å se det lille vidunderet. Mon tro om det blir en jente eller en gutt? Vi gleder oss masse uansett..
Ellers så går dagene sin vante gang hjemme hos oss..Innimellom alle travle dager, er det viktig å ta litt mor & datter tid, og det beste vi vet da er å være kreativ sammen. Denne gangen bestemte jeg og prinsessa oss for å male ett høstbilde. Veldig artig og veldig koselig. 

Med denne blomsterbuketten som forresten mannen min fikk fra min mamma, på bursdagen sin, ønsker jeg dere en fortsatt herlig dag.
 
Klem til dere
fra meg 


6 kommentarer:

  1. Næh, Tillykke :-) Hvor dejligt for jer og så skal prinsessen være storesøster. Tillykke.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Vi gleder oss, å spesielt prinsessa!

      Slett
  2. Gratulerer så mykje!!! :)

    Ynskjer deg og dine ei god helg...

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk søde! God helg til deg og dine! klem

      Slett
  3. fineste Katarina med baby i magen. Savner deg snuppa! Stoor klem!

    SvarSlett

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com