lørdag, februar 07, 2009

DAY at home








Dere kjenner nok igjen flere av rommene på bildene og for det er hos Keld Mikkelsen & Marianne Brandi vi er på besøk. De er to av de 4 som driver DAY Birger et Mikkelsen.
Det er her bildene til deres nye interiør kollektioner blir tatt, og det er her de bor. Syns stilen er fantastisk og mine øyne slapper av. Ingenting rosa dill eller blomstrete dall... Akk, ikke misforstå meg - jeg liker det godt hos andre,men klarer ikke så godt å ha det selv,så derfor nyter jeg disse bildene ekstra godt.

3 kommentarer:

  1. Enig med deg. Utruleg delikat. Nydelege kontrastar, harmoni. Eg tippar over i rosene til tider, men tilskriv det ein altfor maskulin oppvekst :)

    Ha ein fin laurdagskveld
    Britt

    SvarSlett

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com