fredag, juni 19, 2009

Fluesopper & prikker...

Det er fortsatt lesing til eksamen,men innimellom må jeg jo bare lete etter litt inspirasjon.Det gjorde at jeg kom forbi denne butikken - Spiralling Store. Herlig må jeg bare si..
Dette må vikelig være en verden for de som liker sopper og prikker..Er det ikke sødt?
I butikken finnes det mange forskjellige ting som har temaet fluesopp..blant annet denne fluesopp bokstøtten. Herlig!
Tea for two.....nydelig :-)

Ha en fantastisk flott weekend alle sammen..Nå blir det sjokolade & nytrukket te..
TIPS : Jeg har sett at Søstrene Grene (københavn) selger flotte og store metall bokser med skriften bread,tea,sugar... De finnes i lyseblå & i rød..De er super flotte og selvfølgelig rimelige:-)

10 kommentarer:

  1. Nå har jeg ikke vært innom på noen dager, og da er det en fryd å bli møtt av vel av fluesopprikker ;-)

    Jeg kan ikke noe for det, men jeg digger ting med prikker...

    Flotte innlegg videre nedover bloggen også.
    Knallsøtt bilde av jenta i nykjolen. Blinkskudd!!!

    Ønsker deg en hyggelig midtsommerhelg!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Så mye fint! Jeg elsker sopper..vel å merke å se på ;)

    SvarSlett
  3. Klart du kan.. :) Jeg fant en oppskrift i kokeboken til Leila Lindholm(hvis du ikke har den er den verdt å kjøpe!)
    CREME CHEESE FROSTING
    60gr mykt smør
    5dl melis
    1ts vaniljesukker
    100gr philadelfiaost
    (hun har en ss sitronsaft i, men det droppet jeg..smak og behag.. ;)

    SvarSlett
  4. Tror jeg ble helt forelsket i soppekoppene og tekannen... *sukker henført*

    Ha en fin midtsommersweekend!

    SvarSlett
  5. Hei!

    For en flott blogg du har. Jeg lurer på å ta en tur til københavn i løpet av sommeren.... Kanskje du har noen fine bruktbutikker(og vanlige) å anbefale?

    God helg fra Inger

    SvarSlett
  6. ååh, jeg elsker sopper! takk for tips :D

    og for en fin blogg du har, legger deg til i readeren min jeg :)

    SvarSlett
  7. Hei
    Liker du prikker?
    Så morsomt. Det gjør jeg også.
    Ta gjerne en titt på min prikkeblogg også om du vil.
    Hilsen Anna P. Rike

    SvarSlett
  8. Glemte visst å legge ved adressen. Her er den: http://annaprike.blogspot.com/

    SvarSlett
  9. Vilken fin blogg du har,
    hit kommer jag gärna tillbaka.
    Kram

    SvarSlett

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com