mandag, november 09, 2009

Koselig arbeid

Penalhus 
Her om dagen fikk jeg en mail fra en begeistret dame. Hun hadde nemmelig sett det penalhuset som jeg hadde
laget til meg selv, og spurte om jeg kunne lave noe lignende
Penalhus2
Så de siste par kveldene har jeg sittet å sydd Penalhuset som er foret og med mange detaljer.
Når jeg syr disse så lar jeg virkelig alle farger møde hverandre og jeg nyter synet av hva som blir til.
Penalhus3
Penalhuset måler ca 20x13 cm og man kan ha hva som helst i det.. Alt fra tusjer,sminke penger,ja hva man har lyst til.
Som dere ser har jeg gått litt "amok" med symaskinen ved å sy forskjellig dekosøm,men det syns jeg gir
penalhuset det lille ekstra og ikke minst så blir den ikke så fin i det.
Hva syns dere forresten om det?

Klem fra Katarina

6 kommentarer:

  1. Jamen jeg synes det er rigtig fint :-)
    Flot arbejde.

    Klem Maria.

    SvarSlett
  2. Jeg syns penalhuset er helt skjønt! Så vakre farger, og herlige sammensetninger. Dette må slå godt an hos kjøper. :)

    SvarSlett
  3. Det er jo en sød udgave du laver.
    Da jeg arbejdede for Lene Bjerre Design (for 4 år siden) havde vi altid cosmeticpunge ed som penalhuse når vi var på messe for at købe ind.
    Det er herligt at få samling på sine ting i sådan en lille fin sag.
    Din version er nu specielt skøn.

    Karen

    SvarSlett
  4. Lekkert! ♥
    Du er en racer bak symaskinen!
    Klemmer;)

    SvarSlett
  5. Så flott penal, og gud for en koselig blogg du har :) Her vil jeg gjerne komme innom igjen, og legger meg inn som følger.
    Ha en super uke.
    Klem Beppe

    SvarSlett
  6. Veldig flott Katarina. Kunne gjerne hatt et dusin av disse skjønne penalhusene jeg :))) Det er så gøy når du gjør deg flid med applikasjoner. Jeg har forresten en toalettveske i det liberty stoffet du har brukt.

    SvarSlett

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com