onsdag, januar 27, 2010

Hold øye med...


La du merke til bilde som var i det seneste Boligliv, i artikkelen "Vitaminer til væggen" ? Det er lavet av Stine Maria Aalykke og jeg er bare kjempe fan av hendes verk. Hun er en del av Galleriet Can og de er blitt kjent for sine værker,tøj & grafiske design. Hun har blant annet lavet illustrasjoner for Vi forældre og andre magasiner her i Danmark.

Det siste av Stines værker er boka om Den Magiske Kat. Det er en bok som er fylt med farver og handler om den magiske kat som kan trylle alle i godt humør. Jeg syns det er en fantastisk bok,med masse utrolig flotte illustrasjoner og jeg skulle gjerne også ha kjøpt plakaten,men det syns ikke prinsessa jeg skulle,fordi katten  var for skummel....

Her ser du flere av Stines illustrasjoner fra boka.


Hvis du har lyst til å se mer av Stines værker skal du ta ett besøk på Galleriets nettside som du finner her eller hendes egen side som du finner her .

Ønsker dig en fantastisk fin aften. Her har vi faktisk snestorm,men det syns jeg er bare såå utrolig hyggelig. Jeg har tent masse stearinlys og skrudd litt opp for varmen.:-)

Klem fra Katarina


7 kommentarer:

  1. Så koselig at du er i full sving på bloggen igjen... hadde et øyeblikk trodd at du ville gjøre alvor av å gi deg! :)
    Koselig å følge deg!

    SvarSlett
  2. Ja men det hadde..men så er jeg så utrolig sta så da måtte jeg jo bare få det til og når jeg fikk det til,kunne jeg jo ikke bare gi meg...:-)Klem fra Katarina

    SvarSlett
  3. Jeg er glad du ikke ga deg ihvertfall, Katarina!!!
    Utrolig fint med de gule fargene på de bildene.
    De gjør en så glad.
    Og boken i innlegget under vil jeg kikke litt nærmere på.
    Takk for tips!
    Ha en koselig kveld
    Klem Tove

    SvarSlett
  4. Åhhh kjenner at jeg gleder meg til boligliv popper opp i butikkene nå....
    Takk for tipset må inn å titte der nå....
    ha en flott kveld
    klem victoria

    SvarSlett
  5. Du kan tro, at jeg lagde mærke til det maleri. Jeg er helt vild med hendes ting. Hvem der bare havde plads i budgettet til sådan noget:-)

    SvarSlett
  6. Hei Katarina. Det er godt du er tilbake for fullt igjen her på bloggen. Så fine innlegg du har laget i det siste, og så fin bloggen din er blitt med ny header osv. Jeg falt pladask for det fargerike bildet i Boligliv denne gangen, og det er gøy at du skriver litt om personen bak det. Tror jeg må inn å titte i galleriet der. Ha en fin dag, klem Minmill

    SvarSlett
  7. Hi hi du blogger igen, kigger forbi igen:)

    SvarSlett

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com