onsdag, januar 27, 2010

Rødt,Hvitt & Blått...


 Denne boken så jeg på fransk i en brodeributikk i Paris, og angret på at jeg ikke kjøpte den da,men på Amazon.co.uk fant jeg den på engelsk, til ca 80 kr. Veeeeldig fornøyd kan man si...:-)

 
Boken er på 176 sider og er fylt med små broderier og passer perfekt til en utålmodig sjel som meg. :-)

Temaene er forskjellig i hele boken,men farvene som boken er delt opp i er rødt,hvitt,beige & blått.

Forfatteren av denne boka er Agnes Delage-Calvet. Hun har laget masse flotte,søde broderi bøker og noen av dem kan du se her. Så har du lyst på ett lite broderiprosjekt er det bare å kjøpe en av hennes bøker,for de anbefales virkelig :-)
Ha en fin eftermiddag alle sammen.

Klem fra Katarina

4 kommentarer:

  1. Den så spennende ut, godt kjøp! Små broderier er myyyye bedre enn store broderier. :-) Likte veldig godt den russiskinspirerte servietten.

    SvarSlett
  2. Nu blev jeg inspireret til også at købe den. Købte den hos elounge.com. De har sådan en god service, hvor man kan få sendt sine varer til Riccos kaffebar gratis. Så får man en mail, når den kan hentes. Det er smart når man bor tæt på sådan en :-)

    SvarSlett
  3. Den ser knallfin ut!

    Ha ein god torsdag! :)

    SvarSlett
  4. Takk for boktips, den settes på bursdagsønskeliste! :) Og så flott at du blogger igjen!

    SvarSlett

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com