fredag, januar 29, 2010

Tilda & forandring i hjemmet..

Ai , ett sånt bilde har jeg litt dårlig med å vise dere,men jeg gleder meg sånn til å få denne kroken i stand. Dette skal nemmelig bli mitt NYE kreative hjørne her hjemme. Mitt soveværelse er stort og etter mye fram og tilbake har jeg valgt dette hjørnet av soverommet til mitt lille kreative space.
Jeg har (dessverre) haft mitt første migrene anfall denne uken, som resulterte til veldig mange gener, og ubehageligheter og dette er den første dagen jeg definitivt ikke har vondt lengre hverken i kropp eller hode,så jeg skal prøve å ta meg sammen å få skrudd noen flatpakker sammen, som en kamerat har hjulpet meg å hente på Ikea. Litt efter litt,så skal nok ting komme opp..:-)
Jeg er også så heldig å ha fått hjem det nyeste Tildaheftet, og jeg må si jeg blir inspirert av de flotte farver, figurer & bilder boken er fylt med.
Alt er jo lavet i så nusselige farver å man kan jo ikke la være å sukke og like det man ser...

Sommerguilanderne er en av mine favoritter & selvfølgelig like sukkersøtt som vi piger liker det.
Åsså denne Blomsterhageengelen er bedårende. Jeg håper jeg får mot på å lave en slik figur en dag, men først skal jeg lave en annen ting, en dåpsgave til en liten søtt gutt,å det gleder jeg meg til å starte på:-)

Ha en riktig deilig fredag alle sammen:-):-)
Klem fra Katarina

6 kommentarer:

  1. Nydelig- gleder meg til å se resultatet :-) Klemmer

    SvarSlett
  2. Så gøy med et kreativt hjørne.
    Taket her er jo SÅ fint.
    Gleder meg til å følge med videre!
    Ha en fin fredagskveld
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Nydelig! Blir sikkert flott! Tilda må man bare bli glad i :)

    Koselig blogg du har! Her kommer jeg gjerne igjen!

    Ha en trivelig helg!

    Klem, cecilie

    SvarSlett
  4. Lykke til med nytt "rom".
    Håper du får en fin helg. Og at du slipper hodepinen og verken.

    Klemmer til deg, min venn. =) Kathrin.

    SvarSlett
  5. Velkommen tilbake Katarina!

    Har ikke vært på sidene dine på en stund siden du sa du ville slutte å blogge, men så tenkte jeg skulle titte innom nå likevel... og se - der var du oppe å kjøre igjen! Hyggelig!

    Alt Godt!
    Monica

    SvarSlett
  6. Så spennende med ny krok :) Gleder meg til resultatbilder!! Migrene er ikke noe gøy, og jeg kan vel trygt si at jeg vet hvordan det kjennes .... Godt å høre at du er oppe å hopper igjen. Klem Beppe

    SvarSlett

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com