lørdag, november 06, 2010

Retro farger

Endelig fikk jeg tid til å besøke Retro Villa og du milde kanarifugl , hvor mye lekkert det var der. Masse utrolig fine tapeter i alskens farger - drømme..drømme...drømme..
Ble så utrolig inspirert når jeg gikk der inne at jeg skulle gjerne ha tapesert prinsessas rom i en rosa/lilla tapet,men ak nei,tror ikke jeg begynner med slikt prosjekt foreløbig :-)
Hvis du vil se mer av Retro Villa kan du se her eller lese om det her
Ha en herlig weekend alle sammen..
klem fra Katarina

4 kommentarer:

  1. Blir så imponert av dere som er flink til å kombinere masse farger og få en sammenheng og stil. Det er jo mye enklere med en fargetone. Om jeg prøver det blir det bare kaos. Go helg til deg også!

    SvarSlett
  2. Hei, så fint innlegg. Vi har tenkt oss til København i romjulen, jeg lurer på om du vet om eller har noen tips på hvor man i Køben eller omegn kan få en ekte dansk julemiddag, en restaurant som har julestemning med ekte dansk feeling. Ha en fin helg. Hilsen Wilhelmine i Norge.

    SvarSlett
  3. So this is a store it's fabulous I love all the color!

    SvarSlett
  4. Herlig, Retro Villa ruler : )

    Fortsatt god helg <3

    SvarSlett

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com