onsdag, september 26, 2007

Bukse

Etter en laaaang tur på byen for å finne ei helt vanlig bukse til prinsessa ga jeg opp. Ingenting fristet hverken i smak eller lommebok.
Løsningen ble da å gå til nærmeste Stoff 2000,kjøpe stoff og wips,så sydde jeg selv en bukse.




Foto & design: Katarina Trzaska

Her er Ekornet Phillip :-)Ideen til applikasjonen Phillip ble til etter en tur i botanisk have med prinsessa ,for der vi fikk et lite møte med et sødt ekorn til stor begeistring.
Buksen er sydd i lilla prikkete,tykt bomullstoff og ekornet er i noe små stykker jeg kjøpte engang på e-bay.

I couldnt find some nice and cute pants too my little girl last weeked so I had to make them by myself. :-)

11 kommentarer:

  1. Dette var fargerikt for deg å være, Katarina!? Men veldig smakfullt og stilig, som alltid:-)
    Tøff detalj med det søte ekornet!

    SvarSlett
  2. Ja hvorfor ikke kjøpe noe stoff, da får du den som du vil. Den var helt skjønn, koselig med ekornet på. Håper du har det bra, kos deg resten av uken. Klem fra Mona.

    SvarSlett
  3. hei Knuppelupp:)(det er et koselig ord altså,hihi:)
    Du er skikkelig kul; sånn er det med "gifted people"....Bare sy noe, liksom-når du ikke finner akkurat det du er på jakt etter....Også ble jo resultatet veldig koselig-og ser ut som prinsessa ble ganske fornøyd også.....
    Ha en gooo dag, da...

    Stor KLEEEMMMM

    SvarSlett
  4. Så flott bukse!! Og snuppa ser jo kjempeførnøyd ut med den :o) Artig med ekornapplikasjonen!

    SvarSlett
  5. Du er bare så herlig. Vet ikke om du legger merke til det men du begynner å putte inn noen danske ord når du skirver:O) ME LOVE.
    Sødt. Dansk er det eneste språket jeg mestrer både skriftlig og muntlig og skulle vel egentlig vært dansk. Man kan kalle meg en skap danske.
    Buksen er nydelig. Det er jo mye kulere å ha en sånn bukse som ingen andre har enn lik 1000 andre.
    Tenker prinsessa var fornøyd,jeg:O)

    SvarSlett
  6. Elin: Fniis...har hørt det før ,men jeg legger ikke merke til det selv når jeg skriver..Jeg kan til å med lese over det jeg har skrevet flere ganger uten å se d...men sånn er det vel når man er i et land man elsker og bor i en by man forguder. Dessuden snakker prinsessa jo bare dansk :-)Puhha..nå har jeg virkeli konsentrert meg for å skrive norsk. haha...

    SvarSlett
  7. Hei, så nydelig bukse du har laget :-)

    SvarSlett
  8. Hei!
    Du , tusen hjertlig takk for den gode kommentaren på bloggen , det satte jeg veldig pris på!
    Du er så flink Katarina - håper drømmene dine også går i oppfyllelse , eller det vet jeg de gjør , til rett tid og sted!
    Buksen var nydelig , rett og slett -og dte er jenta oppi også!

    Ha en flott lørdag da!
    Vi venter gjester og jeg står på kjøkkenet med en tre retters ...
    Klem

    SvarSlett
  9. Det ble jo ei flott bukse til godjenta di. :)

    SvarSlett
  10. Jamen det er godt man er flink ved symaskinen når man ikke lige finder det man vil have i butikken.
    Flotte bukser.
    Hav en god dag.

    SvarSlett
  11. hei igjen vennen:)

    Her kommer en STOOOR KLEEEEMMMMMMM fra meg, tenker på deg.....

    ***
    "Det er vanskelig å være modig når man bare er et Meget lite dyr"

    Nasse Nøff

    SvarSlett

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com