torsdag, april 24, 2008

Kystbymessa

I løpet av den siste måneden har jeg fått mange mails og henvendelser om jeg er å finne på årets Kystbymesse og derfor velger jeg å meddele dere alle igjennom bloggen min.
Kystbymessa 2007


Foto: Katarina Trzaska
Jeg kan dessverre ikke delta på messa i år,da det er fullt opp med eksamen for meg og jeg har rett og slett ikke hatt tid til å hverken se,eller røre symaskinen :-) Flere av dere lurer på om jeg ikke kan sy kjoler og diverse,men det må jeg nok også si nei til. Følg med til efteråret,for da har jeg forhåpentlig bedre tid og ikke minst så har jeg masse inspirasjon. Å hvis det bliver en regnfylt sommer så kan det hende noe dukker opp da også.
Jeg må virkelig si tuuuusen takk for alle de koselige henvendelsene jeg har fått. Det varmer mitt hjerte og min kreative sjel :-)
Ovenfor kan dere se noen reprise bilder fra forrige år..Skulle ha smykkestativer og masse andre ting på messen,men den pakken kom aldri frem,så da stod jeg uten masse tig og jeg måtte få min kjære onkel til lave to smykkestativer på 1-2-3.

3 kommentarer:

  1. Husker hvor artig det var å se deg live på det intervjuet fra i fjor:) Synd du ikke kan delta, men sånn er det når man skal utdanne seg midt oppi alt:) Ønsker deg en fin helg, kjære vakre!

    SvarSlett
  2. Så mye fint du hadde laget til messen!
    Kreativ og dyktig liten sjel du å ser jeg!
    Håper du får tid til å sy og lage ting senere.
    Men alt til sin tid. Man kan jo ikke rekke overalt.
    Ønsker deg en riktig deilig weekend!

    SvarSlett
  3. Kan godt forstå at folk spør om du kjem igjen på messa i år for standen din frå ifjor ser såå lekker ut :o) og så lagar du å mange utruleg fine og delikate ting!!
    Ønsker deg ei fiiin helg og lykke til med kommande eksamenar :o)

    SvarSlett

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com