mandag, desember 29, 2008

DAY Vår 2008

Efter å ha shoppet på udsalg,gleder jeg meg til vårens nyheter kommer. Jeg elsker jo DAY så jeg ser mest frem til å se deres vår kollektion i butikkene. Tror denne gang den blir litt mer causual enn den har vært tidligere,men håper samtidig den ikke mister det bohemske i seg..
Syns denne modellen har så utrolig spesiell,vakker og mystisk utseende...Me like, at Day bruker henne..

Grå i forskjellige nyanser- Lekkert :-)
Denne kjolen vil jeg gjerne gå i, til en av sommerens fester..



Når menn kler seg slik,syns jeg det er bare så utrolig lekkert.. Bort med de kjedelige dressene, inn med behagelige materialer og litt laidback style...Me like..:-)

2 kommentarer:

  1. Hei ,Day er absolutt også en av mine favoritter,synes de har utrolig mye fint.Gleder meg til vår klærne kommer i butikkene,det er jo den tiden det er mest gøy å handle klær.Ønsker deg og din familie et riktig godt nytt år.

    SvarSlett
  2. Du kan virkelig by på deg selv!! Har sittet og lest og nytt dine siste poster og jeg må bare ta av meg hatten. Maken til variasjon, ideer og vakre bilder, takk!!
    Håper du og lillegull fikk riktig mye godt ut av Julen og så ønsker jeg deg et riktig riktig godt nytt 2009.

    Klem!
    Aina

    SvarSlett

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com