tirsdag, mai 26, 2009

Mellom alt det andre..

Mellom alt det andre jeg gjør fortiden så tar jeg meg tid til litt kreativt arbejde. Denne puten har jeg så smått startet på og håper å bli ferdig om ikke så lenge. Ikke det at det tar sånn tid,men jeg er midt i eksamenstid så da kan jeg ikke tillate meg å sitte med slike ting:-):-)
Tracy oppdattering: I går prøvde husmoren å danse sine første steg,litt oppgitt over de litt tunge ben,men gleden er der,så det fins sikkert håp for meg efterhvert :-)
Ha en fantastisk fin tirsdagsaften -her skal det leses på Øyets Patologi..:-)

7 kommentarer:

  1. Tvi, tvi med eksamen!
    Reknar med at me får sjå puta di straks eksamenstida er over...?!
    :O) FrueFrøet

    SvarSlett
  2. Så frisk og fin pute du jobber med. Lykke til med eksamen!

    SvarSlett
  3. Nydelige stoffer : )

    Lykke til med eksamen!
    Vibeke

    SvarSlett
  4. Så fin blogg du har! Fant den via Frk. Mayas loft. Ønsker deg lykke til med eksamen!

    Solrosa

    SvarSlett
  5. Nydelige stoffer! Må bare spørre hvor du har fikk tak i Tracy Anderson dvd'en? Skulle SÅ gjerne hatt den:)

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  6. Cilla:Den bestilte jeg på Amazon.co.uk :-)Betalte ca 90 kr for den.

    SvarSlett
  7. Oj, puten din blir kjempe fin!

    Tusen takk for at du la ut Youtube klippet med Tracy Anderson forresten, jeg er i gang med øvelsene hennes,og de er jo både morsomme og effektive.

    Fortsatt lykke til meg eksamener! : )

    SvarSlett

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com