lørdag, august 22, 2009

Katarinas ønsker...

Ser flere har skrevet hva de har for planer for denne høsten og derfor vil jeg også dele mine ønsker for høsten'09 med dere:


  • Sette av minimum 1 kveld i uken til det jeg elsker allermest - hobbysysler..


  • I løpet av høsten ønsker jeg å lære meg å male..


  • Jeg vil sette pris på mine kreative evner og ikke være så kritisk til meg selv..


  • I løpet av høsten vil jeg gjerne lese flere bøker på senga..


  • Jeg vil bli flinkere til å besvare mails og kommentarer og ikke minst å skrive en kommentar,når jeg er ute på inspirasjonsrunde..


  • Jeg vil lære meg å elske min kropp og bruke den store viten jeg har om kost & livvstil på meg selv.


  • Jeg vil sette av hver fredagskveld til vaskning og ikke bare en hvilken som helst dag..


  • Bruke min Notisbok oftere og ha den med meg overalt,da mitt hode er fylt med ideer som vil ned på papiret.. :-)


  • Skrive matplan for en uke og handle inn max 2 ganger i uka..

Så var mine mål skrevet og så får vi se hva det blir til :-):-) Skriv en sånn liste du også..Jeg brukte noen dager på den.Tror virkelig det er verdt :-)
Må vise dere disse nydelige koppene jeg kjøpte som "suvernir" fra turen vår i Tisvildeleje.. Keramikk kopper lavet av en lokal keramiker der i fra. Koppene har litt rått utseende og en farge som jeg bare elsker!!
Har prøvd å lave litt der ute i gangen min i dag.. Hengt opp de flotte bildene som prinsessa har lavet til meg.Har også byttet ut ikea lyktene med noen flette lykter,men det får dere se en annen gang:-)

4 kommentarer:

  1. Heisann snuppa...
    Ville bare si at æ savne dæ kjæmpemasse!!!
    Håpe det ikkje blir så lenge til vi sees igjen.
    Supergla i dæ!!!
    Stooor klem fra mæ!

    SvarSlett
  2. Ja, en slik liste skulle vi vel alle ha hatt. Da har man noe å gå ut i fra, og strekke seg etter. Fine mål du har satt deg for akkurat denne høsten. :)

    Syns gangen din ser så flott ut!

    SvarSlett
  3. Jeg er helt vildt med din indretning og ville ønske jeg selv boede sådan....Men jeg kan bare ikke finde ud af hvad jeg mangler.
    Derudover bor jeg i en beton lejlighed, og den kalder ikke ligefrem på den romantiske indretning. øv bøv, glæder mig til jeg en dag kan flyte i hus

    SvarSlett
  4. Mange gode tanker for høsten! Det kan være godt å sette seg noen mål, og for en deilig følelse når man klarer å gjennomføre noe av det :)
    Keramikken er bare nydelig!
    Klem Ann-Kristin.

    SvarSlett

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com