søndag, oktober 25, 2009

Hygge

I dag startet vi dagen med herlig brunch og en lang tur ut i det gråe været. Da vi kom hjem med røde kinner, laget vi varm sjokolade og tok fram noe av papiret vi har.Det vi fikk laget sammen, er disse enkle bildene.Prinsessa ville at de skulle henge på rommet hennes,så da var det bare å få fram småspiker og hammer..
Håper dere alle har hatt en flott weekend,for det har jammen vi hatt :-) Vi har storkost oss og det har vært masse av mor & datter tid til å hygge,noe som har vært kjempe koselig! :-)

Klæm fra Katarina

6 kommentarer:

  1. Sikke fine billeder i har lavet :-)

    Der er intet som mor-datter-tid, det er altså så hyggeligt.

    Jeg tænkte på dig forrige weekend. Jeg var i KBH med supermand på kærestetur. Jeg kunne ikke finde butikken Liebe, og gik til sidst ind i en brillebutik for at spørge om vej. Der var to supersøde piger der, som fandt den til mig på nettet, og udskrev et kraks-kort til mig :-)Tegnede og forklarede mig vejen.
    Da tænkte jeg på dig, det kunne jo have været dig Katatina. Men de lignede ikke dig, og så har jeg en ide om jeg ville kunne høre dit norske hvis det så var :-)

    KH Maria.

    SvarSlett
  2. utrolig flotte bilder dere laget..
    koselig med litt or og datter tid i en ellers travel hverdag..
    ha en flott søndag
    klem victoria

    SvarSlett
  3. Skjønne bilder,dere er flinke!! God uke og klem fra meg

    SvarSlett
  4. hvor er de søde, jeg forstår godt hun ville have dem på sit værelse.
    :-)
    Hav en dejlig dag!

    SvarSlett

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com