søndag, november 11, 2012

Luxus til mor..


Hei kjære venner! Håper dere har hatt en deilig weekend!
Vi har hatt en super skjønn weekend på Skovshoved Hotel og København i helga, dro dit etter UL som gikk som den skulle, og alt var i orden med den lille babyen. Når man er på kjæreste weekend, nyter man av hverandre, men som alle dere nok vet, er det også masse shopping å gjøre også i den fantastiske byen..


Shopping skulle det jammen bli på meg. Fikk kjøpt meg masse klær som jeg kan bruke nå under graviditeten, men også etterpå... 
Alt fra lekkert strikk til en kaninpels poncho. Det meste er kjøpt hos Buch Copenhagen, som har butikk på Østerbro. 


Beklager de dårlige bildene.. Jeg og camera er ikke helt venner i dag. 
Ha en super skjønn søndag alle sammen. Her venter jeg på å få laget vaffler til mannen og prinsessa som er dratt på fisketur. 
Klem fra Katarina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com