søndag, november 25, 2012

Phildar - fransk strikk

Det var bare av ren tilfeldighet jeg fant den franske garn-og mønster produsenten Phildar på internettet, og forelsket ble jeg. Så masse fin inspirasjon og strikkemønster har jeg ikke sett på lenge. De følger virkelig med i tiden, og du kan drømme deg bort i deres kataloger - massevis av kataloger. Da jeg skulle finne noen bilder til bloggen, hadde jeg vanskelig med å velge hvilken plagg jeg skulle vise frem - så jeg anbefaler dere å se selv på deres side som du finner her  

Ha en fin kveld alle sammen!
Klem fra Katarina

1 kommentar:

  1. Hei Katarina
    Så hyggelig at du liker Phildar. Jeg kan fortelle deg at Phildar nå har en representant i Norge som lagerfører store deler av Phildar sine produkter.
    Du finner dem her: www.niceknitting.no

    SvarSlett

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com