onsdag, januar 02, 2013

Luv Drops Garn...

Yes, du leste rett - vi venter en liten gutt, en gang i April!
Jeg har jo så mange planer om å strikke noe til vår baby og på Garnstudio er det masse å velge i mellom, men kan man i det hele tatt bestemme seg for hva man skal strikke?! Puha,først skal teppet bli ferdig og deretter kan jeg tenke på en av disse plaggene. Det blir nok vanskelig å bestemme seg for hva man skal strikke, men de fire plaggene som du ser ovenfor er mine favoritter fra de seneste kollektioner. 

Dette bildet er tatt hos min reserve bestemor i København nå i jula. Det var der vi feiret juleaften i år - herlig og meget avslappet. Nå er jeg så smått kommet inn i den 6 mnd, stort sett veldig fin form så det er bare å krysse fingrene for alt går bra framover, både med baby & meg.
Ha en fin onsdag alle sammen! 
Klem fra Katarina


8 kommentarer:

  1. Så flott du er! Vår første gutt var også en april-gutt, for snart 7 år siden. God tid å gå gravid, og få baby.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Ja gleder meg til å få nyte våren nå med den lille!

      Slett
  2. Gratulerer :) Helt enig med deg om favorittene :)

    SvarSlett
  3. God kveld! Lenge siden sist. Gratulere med bryllup og baby i magen! Koselig :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei. Tusen takk for det. Gleder oss veldig. Håper det står bra til med deg også! Hva med deg? Er det blitt bryllup å baby for din del også?

      Slett
    2. Bryllup for 4 1/2 år siden :) Barn setter helsen en stopper for.

      Slett

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com