tirsdag, januar 01, 2013

Tittei..

Vil bare ønske dere alle ett godt nytt år! Håper dere har hatt en fortreffelig jul & at dere fikk en fin aften i går. Jeg å mannen har vært hjemme alene hele julen, å det har faktisk vært ganske godt. Det er den siste julen vi er helt alene, for neste år har vi jo fått en liten baby, å med storesøsken, blir nok huset fylt opp med masse liv & røre. Gleder meg allerede!
Så i julen har vi bare kost oss i hverandres selskap, vært blant annet i Gøteborg og det har blitt tid til litt strikking. Jeg holder på å strikke ett babysvøb, og håper jeg noen sinne blir ferdig med det.. Har jo ikke all verdens tålmodighet eller erfaring når det gjelder strikking, så vi får se hva det ender opp med. 
Om noen timer kommer prinsessa hjem fra juleferie i Norge, så i dag har jeg brukt tiden til å pakke inn hennes gaver. Ble så glad når jeg fant dette fine papiret fra Tildaserien hos Panduro i går, å jeg tror jammen meg jeg skal kjøpe flere ruller for å ha til senere en gang, for dette papiret er bare så fint!

Er det forresten flere enn meg som syns det er vanskelig å kjøpe gaver til 7-8 åringer? Jeg syns det er endten for "voksne" gaver eller for "barnslige" gaver i butikkene, så denne gangen ble det masse små gaver til den store prinsessen. Krysser fingrene for at det blir populært!
Ha en super fin nyttårsdag!
Klem fra Katarina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com