fredag, mai 07, 2010

Bakedrøm..


Leilas nye bakebok " One more slice" har endelig utkommet og jeg som er bare mega Leilafan måtte selvfølgelig ha den.
Boka er nok en gang fylt med utrolig mange lekre oppskrifter og man får lyst til å lave det hele...
Alle oppskriftene er en fryd for ganen,men boka er også så utrolig smukt lavet med mange lekre bilder som frister en og den er en fryd å se i - Gled deg.
Fikk du lyst til å kjøpe boka, så er det smart å kjøpe den hos Adlibris for der er den billig, og du betaler ikke for porto..ME LIKE !
Ha en fantastisk weekend alle sammen!
Kos å klem til dere alle..
Katarina

6 kommentarer:

  1. Åh, den vil jeg ha!! Ser jo bare super ut!! Har du en link til hvor jeg kan kjøpe den??

    SvarSlett
  2. Jaaa..ikke sant den er fin :-) Kjøpt den jeg og <3 Ps. jeg betalte 200kr inkl. porto på www.tanum.no

    SvarSlett
  3. Dejligt med saadan nogle boeger hvor man har lyst til at "spise" billedet.

    SvarSlett
  4. Jag har den, hon ger ut så underbara böcker.

    Kramar
    Katarina

    SvarSlett
  5. Mmmm takk for "snaddertipse", boken ser jo bare lekker ut!!

    Kjolen som du viser i forrige innlegg var bare en drøm!! Så utrolig søt og vakker, og prisen var jo også super!!

    SvarSlett
  6. Har et par gange været på din bloog og svimer hver gang . Nu må jeg spøger
    dig syr du og sælger dine ting? Jeg spørg da vi netop har åbnet en ny
    butik i Odense Centrum som hedder FROM HEART TO HEART hvor vores koncept
    er at doner vores overskud til alle indlagt børn /familier på H3 OUH dette
    for at få fokus på disse familier men også at være med til at gøre en
    forskel Mange af disse børn er hjerneskadet.m.m
    Samtidig tilbyder vi dygtige designer /kunstner at vi sælger deres ting
    mod at vi tager 20% af deres omsætning incl alt resten udbetales til den
    enkelte sidste hverdag i mdr. via bankoverførelse.Skulle du evt være
    blevet nysgerrig på at høre mere kan jeg kontaktes på mail el på tlf.
    50482612

    SvarSlett

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com