søndag, mai 23, 2010

En dag..


Tidligere i denne uka fikk jeg disse nydelige peonene fra min kjære.Peoner er noen av de vakreste blomstene som finnes syns jeg, og det minner meg om min barndom på landet hos min bestemor. Hun hadde store busker med peoner -de gode gamle vinrøde,og hun lærte meg hvordan man skulle ta best mulig vare på dem. Det gjorde nok at peoner betyr ekstra meget for meg nå, og kan blekne hvilken som helt langstilket rød rose.:-)
Som dere sikkert har skjønt er jeg fortiden sjelden hjemme, og når jeg først er der,så er det mange praktiske ting som skal laves. Lite tid til sying og andre hobbyaktiviteter blir det,men igang med ett nytt prosjekt er jeg. Stoffene er Liberty fra The Fabric Company & Panduro/Tilda Collection , og hva det skal bli, får dere se en dag..

Håper dere alle har en deilig Pinse. Nå skal jeg skynde meg å få sydd litt mer her, nå når jeg har litt tid igjen..
Klem fra Katarina

3 kommentarer:

  1. nyyydelig nydelig...Må sende deg en mail snart, har d i tankene-så det kommer!kunne veldig gjerne tenkt meg en helg hos deg og I i juni, hvis det passer for dere.....

    kleemmmm

    SvarSlett
  2. Ja de er nydelige ♥
    Har plantet en busk i hagen, så nå xx jeg fingrene for at den vil trives...iallefall på sikt.

    Nyt dagene! klem Nina

    SvarSlett
  3. Fantastisk fin peon! Eg er så spent på om peonane i hagen vår vil blomstre i år...

    Ha ein fin onsdag! :)

    SvarSlett

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com