søndag, mai 30, 2010

Sommerhus


I dag hadde jeg meg en liten runde på nettet for å se etter litt sommerhus inspirasjon. Jeg fant mange lekre sommerhus , ja blant annet dette huset fra 1877.
Huset er i super god stand og har alt ett sommerhus trenger -  sjarme, perfekt beliggenhet, stor have med gamle frukt trær og egen badebro.
Huset ligger i Ålsgårde og er ett trehus på 151 kvm ,med 5 værelser og 3,3 mål. Prisen er på 14,8 mill danske. Jeg  må si at jeg kunne godt ha tenkt meg det. Tenk deg å sitte her i vinduskarmen å drikke en latte, se på barna springer rundt i hagen og bare nyte livet - det er gratis å drømme og deilig er det også .:-)
I aften holder jeg på å sy gardiner til mitt soveværelse. Det er jammen på tide da jeg ikke har haft det før, og stilen jeg satser på, er dansk sommerhusstil med striper og roser...:-)
Håper dere alle har hatt en super deilig weekend og jeg sender dere alle en kjempe god klem.
Hilsen Katarina

6 kommentarer:

  1. Heldigvis er det gratis at drømme, og jeg gør det tit og ofte. Det her sommerhus kunne jeg f.eks sagten drømme lidt om ;)
    Kh Birthe

    SvarSlett
  2. Åh så masse fin sommer inspirasjon!!
    Ikke glem vår Stylesnob giveaway på Scandinavian Chic i dag:)
    Rikke

    SvarSlett
  3. Hei du! Kom over bloggen din nå. Jippi! Her vard et mye fint! Skal kose meg litt her inne nå. Lagt deg til i listen min på min blogg.

    Ha en fin dag der nede!
    Anine

    SvarSlett
  4. Hei herlige vennen!!!
    Har sendt deg en mail:)

    KLEMM!!

    SvarSlett
  5. Herlig sommerhus! Vi skal leie et i Juelsminde i juni. Vet du forresten om noen interessante interiørbutikker på Øst-Jylland? Eller vet du hvor jeg kan søke for å finne det?

    Ha det fint!

    :) Hilsen Unn

    SvarSlett

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com