lørdag, mai 01, 2010

A Treasure...

Må bare vise dere denne fantastisk fine kjolen jeg kjøpte meg i dag. Kjolen er i fra VILA og kostet bare 399 dkk... Kjolen skal brukes når jeg har æren å være forlover til min gode venninde i Tromsø til høsten og gjett om jeg gleder meg!
Se på de utrolig flotte detaljene,ligner ,litt små peoner eller hva? Åh,jeg syns den er så utrolig flott!
Jeg gleder meg til å bruke den,men akkurat nå, henger den til pynt på mitt soveværelse. ME LIKE
Ha en fin aften alle sammen
Klem fra Katarina

18 kommentarer:

  1. NYDELIG!! Vila har mye fint. Må sjekke om denne finnes i Oslo også.

    SvarSlett
  2. Lekker. Den likte jeg godt.
    Ha en fin kveld
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Nydelig kjole
    Den var bare lekker

    SvarSlett
  4. Ååå...
    Jeg skal snart til Danmark, og da skal jeg se etter denne. har også en lys rosa Noanoakjole hengende på soverommet. Blir glad hver gang jeg våkner og ser den:)
    Lykke til som forlover:)

    SvarSlett
  5. En ordentlig fin kjole var det!
    Håper du har det godt!

    SvarSlett
  6. Dette var virkelig en florlett og vakker kjole, Katarina. Denne blir du nydelig i.

    SvarSlett
  7. Å så fin! Du blir kjempefin i den!! klem

    SvarSlett
  8. Sukk! Den var aldeles nydelig!
    (Eg måtte inn og sjekke om kjolen var tilgjengelig i nettbutikk. Det var den ikkje...)
    Heldige du!!!
    :O) FrueFrøet

    SvarSlett
  9. Den så jeg også her om dagen!! Til min forlover. Så gøy. Den var utrolig skjønn den var!!!

    Lykke til! Det blir sikkert kjempe gøy!

    Hilsen Liv

    SvarSlett
  10. Lekker kjole!!! Nydelige detaljer og super-fiiin farge:)

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  11. Sukk, du kjæm til å bli sååå fin du!!!! Glede mæ sånn til å se dæ i den! :)

    SvarSlett
  12. Så nydelig! Fargen var utrolig flott :-)

    SvarSlett
  13. Hello Katarina,

    that is very,very gorieose.
    gratings send you Conny

    SvarSlett
  14. Ah, kjolen din var bare helt nydelig!!! Heldige deg som har fått tak i denne <3

    SvarSlett

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com