fredag, mai 28, 2010

Siste sjanse...

Det er ingen hemmelighet at jeg elsker DAY Home stilen og jeg har lenge ønsket meg denne "Shell " puden fra DAY. De hadde en igjen i butikken (pudene er utsolgt) så jeg fikk den for en veldig god pris - ME LIKE.
Puten passer perfekt inn sammens med de andre DAY putene jeg har, og jeg får sommerfølelse av den, enda det er bitende kaldt ute.
For å  kose meg ekstra masse og få litt mer sommerfølelse, kjøpte jeg Interiør magasinet  i dag. Det er ett super godt norsk blad, som er fylt med masse lekre bilder. Gleder meg til å lese om, og se sjarmerende hytter og sommerhus. Nei,nå skal jeg sette meg i god stolen jenter ( gutter?) og bare nyte..
Ha en god weekend alle sammen.
Klem fra Katarina

2 kommentarer:

  1. Virkelig gjennomført og stil over din leilighet, Katarina. Så fint! Puten passer perfekt inn i helheten. Likte den! Interiørmagasinet likte jeg også, har det liggende på kjøkkenbordet. :)

    SvarSlett
  2. Hei, igjen :) Det blårutete stoffet har jeg kjøpt på Stoff & Stil.

    SvarSlett

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com