søndag, juni 15, 2008

Kjole til meg selv

Summertime


Foto: Katarina Trzaska

Jippi,jeg har endelig sydd noe til meg selv! Er så stolt for at jeg endelig tok mot til meg å prøvde :-) Dette er vel den 3 ganger jeg syr noe til meg selv og det gir alltid mersmak,men det er liksom litt vanskelig å komme i gang :-) Mønstret er inspirert av disse - 80 eller var det 70 tallskjolene.. Tok litt av på størrelsen jeg fant i et mønster fra et gammelt "alt for håndarbeide" blad ,men enda er den romslig...
Str er 38/40 og en rad mangler,men jeg vil ikke ha den lengre.:-)Tror jeg..kniiis...
Dette stoffet har dere forresten sett som puter hos meg :-) Det var opprinnelig mening at stoffet skulle bli en omslagskjole,men da jeg (endelig) fant ut at jeg ikke kler omslagskjoler så godt,og i allefall ikke i bomullstoff,så ble stoffet bare liggende.Men voila...en annen kjole. Så gjenstår det bare om den bliver brukt..kniiis...
I have made a summerdress for myself :-)

7 kommentarer:

  1. Så fin den var. Flink du!:)

    SvarSlett
  2. åååå, den kjolen der va bare såååååååå lekker!!!!!
    gud, du e døkti!!!

    SvarSlett
  3. Imponert! Denne så du veldig fjong ut i - så denne må du bruke masse - Når været tillater det!

    SvarSlett
  4. Bare en ting å si; dritstilig:)

    SvarSlett
  5. Kjempefin! Så flink du er! Jeg syns i grunnen det er så vanskelig å finne fine stoffer...

    SvarSlett
  6. Kanonlekekr modell i nyyyyydelig kjole!! Du er så flink!!

    SvarSlett
  7. Så flink du er! Imponert jeg! :) Hvordan gikk forresten den sommerfesten du skulle ha?

    SvarSlett

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com