mandag, oktober 20, 2008

Vintage vest

Åh, jenter, denne vesten er jeg bare helt forelsket i.Den er så utrolig smuk og ikke nok med det,så er den også en vintage pieces fra Warszawa som jeg knapt betalte 100 kr for, i en gammel avsidesliggende tøjforretning.. Det var så mye fint der inne og denne hang midt i mellom gamle kjoler og tøj fra ca 1920-30 tallet... (men vesten er nok ikke så gammel)
Se den nydelige baksiden..Er den bare ikke flott håndbrodert ? Denne vesten kunne ha vært tatt rett ut i fra DAY sin Nightkollektion eller noe,men da til en skyhøy pris selvfølgelig... Vesten er i ca en str XS/S så den passer ikke helt,men den skulle bare hjem sammens med meg. Jeg blir så glad av å se på den og den inspirerer meg meget. Noen små skavanker har den også,hvis du ser nøye etter på bildet,men pytt med det , fordi det gjør den jo bare enda mer spesiell..

5 kommentarer:

  1. Minner veldig om DAy! Så gøy, et kupp!

    SvarSlett
  2. Åh, den var flott! Så heldig du er som har funnet den - virkelig stilig! Tenk å ha en sånn vest, da!

    SvarSlett
  3. Nei, så heldig du har vært da!!
    Den var skjønn!

    SvarSlett
  4. Veldig veldig fin! Lykken er å finne noe unikt og vakkert...og det har du her..

    SvarSlett
  5. hei vennen:) Inne her for å gi et lite piiip-(som da vi sa piiiip da vi var små og lekte gjemsel....:)

    Du, det har skjedd noe litt kjipt med turen min til deg som skulle vært overgangen til desember...Skrev jo en mail om det for lenge siden. Saken er at bege flyvningene mine med sterling ble kansellert, og da valgte jeg å få pengene tilbake-fremfor å vente og håpe på en tilsvarende vedig billig billett....MEN JEG KOMMER IGJEN!!!!!! Beklager veldig, men sånn ble det denne gangen.....

    Du er nyydelig og skjønn og unik og kjempegoooo`:)
    TAKK for det vennen...Og Håper det står bra til med prinsessene på loftet:)

    SMASK SMASK

    SvarSlett

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com