onsdag, mars 18, 2009

Sommerhus i Tisvildeleje

Fant dette sommerhuset i dag.Det ligger i Tisvildeleje,er på 120 kvm og koster masse,masse penger. Syns det så lyst å lekkert ut,så jeg måtte bare dele bildene med dere.Fikk for en tid siden, en forespørsel om hvorfor jeg ikke viste norske hytter,men akk,jeg satt lenge på finn i går,men syns ikke det var noe som fristet,så beklager til den som spurte ;-)
Sommer huset er avlangt,mørkt utenpå,men alt inni er lavet i lyse farger,noe som jeg synes er topp.

Dette er ett av de 3 soverommene som er i huset.Det er en herlig stemning i dem alle....

Husets utseende er ikke så pent,men inni synes jeg det er super flott og det inneholder alt og i en sjarmernde stil :-)

Alle bildene er lånt i fra Danbolig

7 kommentarer:

  1. Hej Katharina!

    These are wonderful pictures... Is it your house? ;)

    Wish you a good night and a nice week...

    *Martina*

    SvarSlett
  2. Ja takk! Jeg tar gjerne det der! :)

    SvarSlett
  3. Åå, det var lekkert!! Skal vel egentlig ikke mer enn en stor, hvit kakkelovn til, så er jeg bergtatt.. : )

    God natt til deg...

    SvarSlett
  4. Hei på deg, så fin hytte du viser her. Jeg er fullstendig overbevist om at dansker er mye mer bevisste på interiør, enn det nordmenn er. Sånne hytter som dette er sjelden kost i Norge.

    Vi skal leie sommerhus i Danmark til sommeren, og hadde jeg fått leid dette, hadde det vært skikkelig lykke.

    Denne gangen vil vi reise til en del av Danmark hvor det ikke er så mye vind. Vi har alltid være på vestsiden, men har så dårlig erfaringer med for mye vind. Det blir så plagsomt.

    Har du noe tips til oss???

    Så du hadde lagt ut link til gratis hekle og strikke inspirasjon. Der må jeg inn å kikke.

    Ønsker deg en fin helg.

    Klem Minmill

    SvarSlett
  5. Minmill: Sjovt at dere skal her ned. Jeg har dessverre ikke noe spesielt tips til dere når det gjelder sommerhus,men syns områdene nordsjælland og vestsjælland er utrolig fine-men dessverre er det litt dyrt også.Har veldig lyst selv å leje sommerhus,men siden jer er student,har jeg bestandig dårligst råd på sommeren,så det blir aldri noe av:-) Ang.hyttene i Norge er det så mye trasig.De er super fine,super beliggenhed,men inni er det bare forferdelig. Ikke det at alt skal være hvitt,men jeg har virkelig blitt deppa av å sette meg inn i ei hytte som nesten er sort inni,for å nyte noen dager..Kniis,sterke ord her,men jeg mener det. Man skal ta vare på seg og fritiden sin,så hvorfor ikke omgi seg med det vakre.Klem til deg:-)

    SvarSlett
  6. vanvitti deilie bilder! så utroli innbydende med så rene linjer... mmmmmmm...

    SvarSlett
  7. Nydelig! Danmark har mange godbiter innen interiør:)

    Tips: Noen ganger er det mulig å leie slike hus også, vi bodde i et nydelig sommerhus på Nordskjælland flere år på rad. Dessverre leies det ikke ut lenger, men man kan jo ha flaks å finne et annet på nett!

    Hilsen fra
    Karianne

    SvarSlett

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com