søndag, mars 29, 2009

En verdifull skatt...

Det er sorg i huset...jeg har to skår i mitt elskede Royal Copenhagen service..Å dem vet jeg at jeg selv har lavet..Åh!Irriterende..altså!
Servicet brukes hver dag,så man kan kanskje ikke forvente noe annet og det er faktisk utrolig sterkt,men dessverre kan ikke det heller tåle alt.
Er ikke muggene på dette bildet utrolig flotte? Me like :-)

Jeg har lenge ønsket meg disse termokoppene.Mange av dem,stablet oppå hverandre...i grovflettet kurv....Åh,hvor der skulle hygges da:-)


Alle delene på Mussel Malet Mega er håndmalt og under hver del stå initialene på den som har malet det.Sjovt ,synes jeg og meget spesielt.Dette gjør at serviset blir til min verdifulle skatt,men selvfølgelig er det også fordi det er dansk. Ett herlig minne,hvis man en dag skulle flytte ett annet sted hen;-)
Alle bildene er lånt fra Royal Copenhagen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com