lørdag, februar 06, 2010

1 - 2 - 3 - 4

Det har vært stille på bloggen en god stund nå. Mye av årsaken er innholdet i denne pakken,som er en liten dåpsgave til ett vennepar av meg ,og at jeg også har ommøbert prinsessas rom. Hvis du kommer på besøk i morgen får du se hva pakken inneholder,men i dag får du se hvordan jeg laget kortet som jeg sendte ved,for kort hadde jeg nemmelig glemt å kjøpe og måtte derfor lave ett selv.
1. For å lage dette kortet trenger du : Ett kort, en limpistol, bokstavstempler, en stempelpude og englevinger (de kan kjøpes hos Panduro)
2. Du laver teksten først med stemplene, og på dette kortet skulle navnet være Kristian..
3. Så klipper du av snoren på englevingene og deretter tar du lim på baksiden av vingene med limpistolen
4. Så limer du englevingene på, å kortet er ferdig. Enkelt & søtt, å det tar deg 2 min å lave. :-)
Ha en flott Lørdag alle sammen. Håper vi ses igjen i morgen.

Klem fra Katarina

1 kommentar:

  1. ååå, æ e så spent på ka som e inni pakken!!
    Her har det gått i ett i hele dag, har vaska, lagd mat, kake og pynta og styrt verre...
    Og sniktitta bort på pakken aaalt for ofte i kveld...hehehe..
    Og kortet e bare sååå nydelig... Til min lille engel :D
    Du e så god du, snuppa!!!

    SvarSlett

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com