søndag, februar 14, 2010

Herlig rot..

Kreativt rot, det er det beste rot som finnes i verden :-) Jeg skulle bare tegne en skisse i går og derefter sy noe ,men det har nå utviklet seg til ett fantasiprosjekt.. Herlig!! Å hva har Leilia Lindholm med dette å gjøre tenker sikkert du,men det får du se når fantasi prosjektet er ferdig. Boka er en ren inspirasjonskilde og herlig å sitte å bla i..
 Kanskje blir jeg ferdig med det i dag eller kanskje om 1 uke,men følg med,for jeg tror det blir bra.
Ha en deilig dag damer & herrer. Ha en god morsdag, god valentines dag og fastelavnsdag..Puha! :-)
Klem fra Katarina

Psst: Tusen takk for deres mening i det forrige innlegget...Tror jammen jeg finner fram malekoseten en dag jeg :-)

8 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se resultater ferdig. Du er så kreativ!

    God morsdag til deg også:)

    SvarSlett
  2. Dette blir spennende å se!
    Ha en fin morsdag!
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Spennende. Liker fargene du bruker. Farger man blir i godt humør av :)

    SvarSlett
  4. Er herlig med litt kreativt rot :) Blir spennende å se hva du holder på å lage. Gleder meg! :)

    Ha en riktig fin morsdag!

    SvarSlett
  5. er lige faldet over din side, hold da op med smukke ting og sager :) jeg har også skyndt mig at melde mig som din nummer 100 faste læser, for jeg kommer helt sikker tilbage og kigger hos dig.

    ha en dejlig søndag.

    Sara

    SvarSlett
  6. Det er så mye fint å se på hos deg, Katarina! Bordet hadde nok blitt flott i lysrosa, f.eks, eller kanskje i en blåtone? Men, selvsagt er det fint som det er også. Det går jo an å male om igjen når du blir lei pastellen.

    SvarSlett
  7. Nå er jeg spent! Hva er det du skal lage, mon tro? Et applikert bilde med herlige Leila-inspirerte kaker, kanskje?

    SvarSlett
  8. Det billede kunne være taget af en stofbunke hos mig, jeg har flere af de skønne stoffer du der viser, og så fint tæppet til dukken er!

    Forårs hilsener Karen Marie

    SvarSlett

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com