søndag, februar 21, 2010

Fine farger

Som jeg skrev i det tidligere innlegg i dag, skulle dette være en rolig dag,men vi har faktisk fått gjort så meget at det er nesten ikke til å tro. Prinsessa har ikke mer vondt i øret (håper det holder seg), og derfor ville hun gjerne lave ett smykke av filt, fra boka Green Crafts for Children som jeg før har omtalt her.
Til smykket har hun rullet sammen filten selv og limt,men fikk litt hjelp til å klippe rullene til små søde kuler. Deretter har hun tredd dem med en nål på broderi tråd og resultatet har blitt til ett super sødt smykke til en liten prinsesse.
Klem fra Katarina

11 kommentarer:

  1. Det var ett fint smykke til en søt jente.Det er morsomt å ha barn med samme interesse som mammaen.

    SvarSlett
  2. Sød halskæde.. Minder meget om dem som jeg laver .. og har på min blog...

    ilonesfodspor.blogspot.com..

    Men en god ide til mindre børn...

    Lone

    SvarSlett
  3. Det var skjønt....
    Som sukkertøy!
    Flink og søt jente!
    Klem Tove

    SvarSlett
  4. Så herleg smykke! Fine puter i bakgrunnen òg! Er det du som har laga dei?

    Ha ein fortsatt fin søndagskveld! :)

    SvarSlett
  5. Hvor er hun bare rigtig smuk med den fine halskæde. God idé. Fantastisk blog - bliv ved med det ;o)
    Den er til stor inspiration til mine egne små gør-det-selv projekter. ;o) Sanne

    SvarSlett
  6. Så fint smykke! og veldig kul genser:)

    SvarSlett
  7. Tusen takk for deres søde kommentarer. Haust: Ja, de putene har jeg lavet selv for en god stund siden. Se på flickr, for å se mer av dem:-)

    SvarSlett
  8. Fine farger og en søte jente!
    Hilsen Pillepalle

    SvarSlett
  9. God morgen kjære bloggvenn. Det er bare Minmill som titter innom en mandags morgen. Prøver å komme meg i gang med jobben, men må bare innom noen blogger først. Sitter her med kaffekoppen og leser og ser på lekre bilder.

    Prinsessen din kledde rullade smykket. Det ble helt nydelig på en nydelig jente. Det er godt at hun ikke har vondt i ørene lenger. Øreverk er ikke godt å ha.

    Jeg har vært litt blogg tørr den siste uken, og har vært fraværende på egen blogg og andres blogger. Jeg må av og til ha en pause. Måtte kikke litt nedover i bloggen din i dag, og du har jo blogget om så mye fint. Surdeigsbrød og hjemmelagede ugler appelerte til meg. Jeg trenger et puff bak for å være kreativ for tiden. Det er så mye jobb, at kreativiteten kommer i andre rekke. Det er litt synd det, for det er så mange ting jeg kunne tenkt meg å gjøre.

    Ønsker deg en fin dag. Nå må jeg jobbe litt her. Klemmer fra Minmill

    SvarSlett
  10. åh, Ida e bare sååå nydelig pen!!! Akkurat som mammaen sin! ♥♥♥
    Kjempeflott smykke, ho har nok arva nåen kreative gena fra mora ;)

    SvarSlett
  11. fedt jeg fik lige fat af den bog fra biblioteket, glæder mig til at prøve nogle af de ideer :-)

    SvarSlett

K.Trzaska. Get yours at bighugelabs.com